JouPra: Flash

mei 28, 2009

Wat heb ik gedaan? Videobeelden gemaakt, een bijhorende tekst geschreven en gekeken naar de montage.

Hoe heb ik het aangepakt? Samen met de rest van het team heb ik gebrainstormd. Uiteindelijk hebben we besloten om als onderwerp ‘Antwerp on Stage’ te kiezen. Met een medestudent ben ik gaan filmen op de Stadswaag. Daarna hebben we met ons team de tekst uitgeschreven. Het laatste stadium was de montage.

Wat was er moeilijk en hoe heb ik het opgelost? Onze neuzen allemaal in dezelfde richting krijgen, heeft veel tijd en energie gekost. Uiteindelijk waren we behoorlijk tevreden over het resultaat.

Wat vond ik er leuk, prettig aan? Ik vond het maken van de beelden en het bespreken wat we exact zouden filmen heel leuk.

Eén reactie to “JouPra: Flash”

  1. Wim said

    beste, ik lees hier dat jullie komen filmen zijn op de stadswaag tijdens Antwerp On Stage. Ik ben een van de organisatoren van het festival en ik vroeg mij af of het mogelijk zou zijn om de reportage, mits goed bevonden, op onze website te publiceren. Er zal dan ook erkenning komen voor de makers van de reportage.

    Dank bij voorbaat en tot mails

    Wim Luyten

Geef een reactie

