Maatschappelijk topic ‘sport’: band en verwachtingen.

december 7, 2008

Het onderwerp ‘sport’ zegt me weinig tot niets. Tot over een paar maanden geleden veranderde ik van zender wanneer het sportnieuws begon en in kranten is het de rubriek waar ik steevast het minste aandacht aan besteed.

Mijn verwachtingen zijn bijgevolg niet zo hoog voor de komende weken, ook omdat het bekijken van de documentaire afgelopen vrijdag me weinig heeft bijgeleerd over sportjournalistiek. Ik vond het wel tamelijk interessant in het kader van videobiografieën.
Ik hoop dat ik mijn mening over sport en sportjournalistiek de komende dagen kan/moet bijstellen .

Geef een reactie

