Dag 10 van Projectweek: ’t is gedaan!

november 21, 2008

De presentatie ging goed en het debat ook. Ik had nog heel veel vragen die ik aan de andere groep wou stellen, maar we hadden de tijd niet. In tegenstelling tot de presentaties van de vreemde talen, had ik geen last van stress. De powerpointvoorstelling werkte niet perfect, maar dat stoorde niet echt.

We hebben ook al positieve commentaren gehad over onze koppen met afbeeldingen en ons dossier was op tijd en volledig binnen.

Het was een ontzettend leerrijke en leuke ervaring, maar ik ben blij dat ik nu even kan rusten en genieten van een welverdiend weekend.

Geef een reactie

