Dag 9 van Projectweek: afwerken >> werk af!

november 20, 2008

Vandaag hebben we alles afgewerkt, zodat we morgen alleen maar moeten presenteren. We hebben nog één kop met afbeelding vervangen, namelijk die over het rookverbod.

rookverbod

Daarnaast hadden we ook nog de presentatie voor Frans. Onze lector was enthousiast over hoe we het brachten en wees ons nog op enkele (beginners)foutjes.

Ik heb er het volste vertrouwen dat mijn groep en ik het morgen goed gaan doen. We zijn gestructureerd en gemotiveerd. Toch zal ik blij zijn als de projectweken achter de rug zijn. Het was een zeer leuke en leerrijke periode, maar het vergt veel energie en tijd en mijn sociaal leven verdient nu ook even een boost.

Geef een reactie

