Dag 8 van Projectweek: koppen en headlines

november 20, 2008

Deze dag stond in het teken van twee opdrachten: het maken van originele koppen voor hotnieuws en de mondelinge presentatie voor Engels.

De koppen voor het hotnieuws worden telkens ondersteund door een afbeelding. Aangezien ik de enige van onze groep ben die weet hoe met Photoshop om te gaan, was ik min of meer verantwoordelijk voor het eindresultaat. Dit eindresultaat valt hieronder te bekijken.

 

Bij de presentatie voor Engels speelde de stress me harder parten dan gewoonlijk. Hierdoor ging het vloeiend spreken wat teloor. Aangezien ik vorig jaar op de universiteit zat, was het al meer dan een jaar geleden dat ik een presentatie in een vreemde taal moest geven en dat heb ik toch wel gemerkt.
Algemeen heeft onze groep het er tamelijk goed van afgebracht. De lector zei dat we vooral zeer weinig grammaticale fouten hebben gemaakt.

Morgen (donderdag) is de presentatie voor Frans en ik ben het nieuwsanker. Normaal gesproken gaat mijn Frans iets vloeiender dan mijn Engels en door de ervaring van de voorbije presentatie, ben ik in ieder geval beter voorbereid. Duimen, dus.

Geef een reactie

