Dag 1 van Projectweek: vermoeiend maar lonend

november 12, 2008

Zoals Chloé Bauwens (http://chloebauwens.wordpress.com/) het al op haar blog zei: “Een zware vermoeiende taak, maar tegelijkertijd ontzettend interessant”. Iedereen is gemotiveerd en doet z’n uiterste best. Onze taakstructuur is in orde en we zijn volop bezig om – naar wat ik geloof – een zeer mooi werk neer te zetten. Het feit dat we zulke interessante rubrieken als cultuur/media en milieu/mobiliteit hebben, kan dit alleen maar in de hand werken.

Persoonlijk kijk ik heel hard uit naar het gesprek met de experten en het maken van de ‘vox pop’ volgende week. Dat lijken me twee zeer ervaringsrijke momenten.

De volgende dagen hebben we hopelijk iets vroeger dan vandaag gedaan (het is nu 22u53 en volgens mij zijn er nog steeds mensen bezig). We kunnen in ieder geval vroeger beginnen en de afspraken moeten niet opnieuw overlopen worden. Aan de andere kant moeten we morgen nog wel vergaderen over sommige punten van vandaag, maar dat lijkt me echt boeiend. Iedereens visie is welkom, want vaak is de waarheid de som van alle opvattingen.

Een uitgebreid verslag over ons project valt op 18 november op deze blog te lezen, want dan ben ik verslaggever. Vandaag was ik hoofdredacteur, maar uiteindelijk heb ik maar enkele knopen moeten doorhakken. Iedereen in onze groep zit ongeveer op dezelfde golflengte, dus de meeste oplossingen komen gaandeweg naarboven.

Op 20 november ben ik terug hoofdredacteur. Waarschijnlijk gaat het er dan wat heftiger aan toe…

Geef een reactie

